LOGOWANIE
Twój login: Twoje hasło:
TOWARY W/G HS*
*)
UE Wspólna Taryfa Celna 2019
EU Common Customs Tariff 2019
UE Tarif Douanier Commun 2019
EU Gemeinsamen Zolltarif 2019
Strona główna » Aktualności » Zaproszenie na seminarium "Jak skutecznie sprzedawać w Chinach?" - 7.02.2018 r. Warszawa CI PAIH ul. Bagatela 12 (bezpłatne)

Zaproszenie na seminarium "Jak skutecznie sprzedawać w Chinach?" - 7.02.2018 r. Warszawa CI PAIH ul. Bagatela 12 (bezpłatne)

2018-01-16 18:17:47

Polska Agencja Inwestycji i Handlu ma zaszczyt zaprosić na całodniowe seminarium pt. "Jak skutecznie sprzedawać w Chinach?", które odbędzie się w Centrum Informacyjnym Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu 7 lutego 2018 r. Podczas seminarium eksperci z zakresu eksportu do Chin przedstawią zagadnienia takie jak: kanały dystrybucji, nisze dla polskich produktów, jak przygotować ofertę produktową, jak współpracować z chińskim partnerem oraz wiele innych.

 

Program wydarzenia:

9:30 - 10:00

Rejestracja / kawa powitalna

10:00 - 10:15

Oficjalne powitanie i rozpoczęcie szkolenia
Andrzej Szewczyk - Wicedyrektor Departamentu Promocji Gospodarczej

10:15 - 11:45

Jak opracować strategię sprzedaży w Chinach?

Bartosz Ziółek - CEO, Amber Global Consulting

  • Jak rozpocząć eksport do Chin?
  • Kanały dystrybucji tradycyjnej.
  • Kanały dystrybucji e-commerce.
  • Szanse dla polskich produktów premium na rynku chińskim.
  • Oczekiwania konsumentów chińskich.
  • Szanse i wyzwania dla europejskich MŚP: strategie biznesowe. wprowadzenia produktu na rynek chiński.
  • Polityka cenowa i jakościowa.

11:45 - 12:45

Przerwa na lunch (we własnym zakresie)

12:45 - 13:45

Eksport produktów do Chin - wprowadzenie towaru na rynek chiński.

Anthony Chiu - Dyrektor operacyjny, Fundacja Jedwabny Szlak

  • Dostosowanie oferty produktowej.
  • Przygotowanie produktu do sprzedaży na rynku chińskim.
  • Podstawowy marketing marki.

13:45 - 14:45

Ochrona znaku towarowego, etykietowanie produktów i współpraca z chińskim partnerem

Marek Orzechowski - Doradca Zarządu ds. Rynków Azjatyckich, Action

  • Na co zwrócić uwagę przy współpracy z partnerem chińskim.
  • Różnice kulturowe i wynikająca z tego potrzeba różnorodności oferty polskiego przedsiębiorcy.
  • Ochrona własności intelektualnej i znaku towarowego.
  • Wymagania dotyczące znakowania na opakowaniach produktów importowanych do Chin.
  • Tworzenie spójnej sieci lokalnych importerów i dystrybutorów.

14:45 - 15:00

Sesja Q & A


Załączniki: