LOGOWANIE
Twój login: Twoje hasło:
TOWARY W/G HS*
*)
UE Wspólna Taryfa Celna 2019
EU Common Customs Tariff 2019
UE Tarif Douanier Commun 2019
EU Gemeinsamen Zolltarif 2019
Strona główna » Aktualności » Made in Poland

Made in Poland

2013-10-28 14:08:36 Produkty „Made in Poland” są atrakcyjne i z powodzeniem mogą konkurować na międzynarodowym rynku – w końcu powstają w kraju Pracy, Pasji, Innowacji, Dyscypliny, Jakości i Kompetencji. Dziś rusza kampania promująca polską markę. Polskie marki coraz pewniej podbijają zagraniczne rynki, a metka „Made in Poland” zaczyna kojarzyć się z dobrą jakością. Jeszcze niedawno polscy producenci ukrywali się pod obcobrzmiącymi nazwami. Dziś Ministerstwo Gospodarki przekonuje, że nie mają oni powodów do kompleksów, a wręcz powinni być dumni. Polska, to kraj Pracy, Pasji, Innowacji, Dyscypliny, Jakości i Kompetencji. W ostatnich latach wizerunek Polski zmienił się diametralnie. Nastąpiło to, paradoksalnie, dzięki kryzysowi. Na tle Europy Polska zaczęła jawić się jako kraj stabilny i bezpieczne azyl dla inwestorów. To dobra okazja, aby pokazać światu produkty powstające pod polską banderą: innowacyjne, nowoczesne, o wysokiej jakości. Nie tylko dostające do światowych liderów, ale z powodzeniem z nimi konkurujące. Podczas inauguracji kampanii, która odbyła się 14 października w Ministerstwie Gospodarki wicepremier, minister gospodarki Janusz Piechociński podkreślił, że do sukcesów Polski w świecie przyczyniają się polscy menadżerowie, inżynierowie, naukowcy i specjaliści innych dziedzin. - Dzięki ich pracy i wysiłkowi polskie osiągnięcia są coraz bardzie zauważalne na arenie międzynarodowej, a Polska jest cenionym partnerem biznesowym - powiedział. Kampania „Made in Poland" jest formą zaangażowania się polskiego rządu we wspieranie krajowych przedsiębiorców i zmotywowanie ich do ekspansji na zagranicznych rynkach. Polska marka może zaistnieć tylko dzięki polskim przedsiębiorcom. - Rozpoznawalne na globalnym rynku polskie marki wzmocnią wizerunek naszego kraju – powiedziała podczas konferencji wiceprezes PAIiIZ Monika Piątkowska. Kampania skupia się na piętnastu branżach wytypowanych jako sektory o wysokim potencjale eksportowym, w tym w szczególności na: budownictwie, stolarce okiennej i drzwiowej, meblach, produkcji jachtów i łodzi rekreacyjnych, kosmetykach, biżuterii, a także przemyśle biotechnologicznym i farmaceutycznym czy polskiej żywności. Celem projektu „Made in Poland" jest wzmocnienie wizerunku Polski wśród zagranicznych przedsiębiorców, jako wiarygodnego i nowoczesnego partnera gospodarczego. Kampania ma również pokazać, że nasz kraj posiada własne, atrakcyjne specjalności eksportowe, a polskie firmy z sukcesem mogą współpracować z zagranicznymi przedsiębiorcami. Kampania będzie prowadzona m.in. w Czechach, Niemczech, Chinach, Rosji oraz na Ukrainie. Działania informacyjno-promocyjne odbywać się będą w oparciu o reklamę zewnętrzną oraz w mediach. Powstanie także raport pt: „Polskie firmy i produkty”, a w każdym z pięciu krajów odbędą się fora gospodarcze. (PAIiIZ/MG)