LOGOWANIE
Twój login: Twoje hasło:
TOWARY W/G HS*
*)
UE Wspólna Taryfa Celna 2019
EU Common Customs Tariff 2019
UE Tarif Douanier Commun 2019
EU Gemeinsamen Zolltarif 2019
Strona główna » Aktualności » Żywność - możliwości eksportowe / Singapur

Żywność - możliwości eksportowe / Singapur

2020-04-08 07:47:34

SINGAPUR

Singapur pilnie poszukuje dodatkowych źródeł dostaw produktów rolno-spożywczych, w tym przede wszystkim:

Produktów świeżych (dla wypełnienia luki w produktach importowanych z Australii):

  • nabiał (mleko, jogurty, sery, masło, śmietana)
  • warzywa (np. brokuły, papryka, sałaty)

Produktów mrożonych

  • warzywa mrożone
  • gotowe dania mrożone (np. pizza)
  • owoce morza

Produktów suchych

  • makarony
  • warzywa w konserwach
  • sosy do spaghetti/ dań gotowych

Zainteresowani polscy producenci mogą zgłaszać swoje zainteresowanie podjęciem współpracy bezpośrednio do Ambasady RP w Singapurze (joanna.dopierala-konkolowicz@msz.gov.pl) lub Zagranicznego Biura Handlowego Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu w Singapurze (magdalena.smolak@paih.gov.pl).

 

WAŻNE

Każda oferta powinna zawierać:

  1. Katalog produktów (i o ile to możliwe cennik) – najlepiej w postaci linka do uploadowania pliku.
  2. Adres strony internetowej oferenta (w j. angielskim).
  3. Dane kontaktowe osoby prowadzącej.

Prosimy, aby mieć na uwadze następujące zasady postępowania z ofertami przez Ambasadę RP w Singapurze:

  1. Oferty przekazywane różnymi kanałami będą konsolidowane przez zespół ZBH PAIH w Singapurze i katalogowane wg grup produktów.
  2. Oferty wg kategorii produktowych będą przekazywane przez ZBH PAIH /Ambasadę do lokalnych agencji rządowych (ESG i SFA) pośredniczących w kontaktach z importerami oraz bezpośrednio do importerów (Ambasada RP nie będzie przekazywać bezpośrednich kontaktów do tych agencji indywidualnym eksporterom).
  3. Priorytetowo będą traktowane oferty na produkty, na które istnieje największe lokalne zapotrzebowanie (warzywa mrożone, ryby).
  4. W przypadku zainteresowania po stronie singapurskich importerów, będą się oni podejmować dalsze ustalenia bezpośrednio z osobami wskazanymi przez oferentów jako osoby kontaktowe.​​​​​​​

Obecne braki podażowe są dobrą okazją do wejścia polskich produktów na rynek singapurski. Niemniej jednak często oferta polska stanowi nowość dla lokalnych importerów, którzy muszą poddać ją dokładnej analizie. Dlatego też prowadzone działania należy przede wszystkim postrzegać jako mogące przynieść wymierne rezultaty w perspektywie najbliższych tygodni/miesięcy.

źródło: MRiRW