LOGOWANIE
Twój login: Twoje hasło:
TOWARY W/G HS*
*)
UE Wspólna Taryfa Celna 2019
EU Common Customs Tariff 2019
UE Tarif Douanier Commun 2019
EU Gemeinsamen Zolltarif 2019
Strona główna » Aktualności » Eksport polskich wód mineralnych - Perlage od 2 miesięcy na półkach w Hiszpanii.

Eksport polskich wód mineralnych - Perlage od 2 miesięcy na półkach w Hiszpanii.

2019-10-03 07:11:25

Polska marka wody mineralnej Perlage od dwóch miesięcy jest dostępna w jednej z największych sieci handlowych w Hiszpanii. W wejściu do hiszpańskiego supermarketu E. Leclerc pomogło jej madryckie biuro Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu.

Największymi odbiorcami polskich wód mineralnych są Wielka Brytania (5,2 mln USD w 2018 r.) i Stany Zjednoczone (2,75 mln USD). W pierwszej dziesiątce znajdują się jeszcze m.in. Słowacja (1,4 mln USD), Rosja (1,2 mln USD) i Ukraina (0,8 mln USD). Zaraz za czołówką możemy znaleźć Białoruś (0,175 mln USD) i Hiszpanię (0,125 mln USD). Od lipca tego roku polska naturalna woda mineralna premium pod marką Perlage jest dostępna w jednym ze sklepów sieci E. Leclerc właśnie w Hiszpanii. Wsparcie w nawiązaniu i sfinalizowaniu współpracy zapewniło jej biuro handlowe Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu w Madrycie.  
 
Przedstawiliśmy sieci E. Leclerc kilka ofert polskich producentów wód mineralnych. Najbardziej zainteresowała ich marka Perlage”– zdradza Kierownik biura PAIH w Madrycie Wojciech Łopatkiewicz. „Pomogliśmy w wypracowaniu zasad współpracy, nie tylko pod względem finansowym, ale też sprzedażowym. Doradziliśmy m.in. jakie strategie stosują hiszpańscy kupcy" – wyjaśnia.
 
Szef ZBH w stolicy Hiszpanii podkreśla, że Perlage jest pierwszą polską marką wody mineralnej w sieci E. Leclerc w Hiszpanii. Zwraca też uwagę, że tamtejszy rynek wód mineralnych jest bardzo hermetyczny. „Hiszpanię zdominowali krajowi producenci wody mineralnej, którzy należą do unijnych liderów. Walka o własny kawałek tortu jest bardzo trudna, lecz warta świeczki. Hiszpanie, zaraz po Włochach i Niemcach są w czołówce największych konsumentów wody mineralnej w UE” – zaznacza Wojciech Łopatkiewicz z PAIH.
Rozpoczęcie współpracy z siecią E.Leclerc w Hiszpanii to wynik konsekwentnie realizowanego planu rozwoju marki Perlage na świecie. Bez wątpienia wsparcie handlowe ze strony Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Madrycie, w tym Pana Wojciecha Łopatkiewicza, przyczyniło się do tego sukcesu. Wejście Perlage do sklepu sieci E. Leclerc potwierdza, że strategiczne partnerstwo z PAIH przynosi wymierne korzyści biznesowe – przyznaje Monika Kuzioła, Export Manager marki Perlage.Jak podkreśla Monika Kuzioła, Perlage zdobywa konsumentów sektora hotelarskiego i gastronomicznego (HoReCa) na całym świecie. "Markę premium Perlage wyróżnia to, że jest butelkowana z użyciem specjalnej metody nasycenia CO2 naturalnego pochodzenia. Dzięki temu sposób musowania jest porównywany do tego, które mają najlepsze musujące wina na świecie. Nasza marka jest obecna w wysokiej klasy restauracjach i hotelach, luksusowych galeriach handlowych, występuje też w roli partnera wiodących wydarzeń branżowych. Właśnie w takich miejscach można znaleźć Perlage w Hiszpanii, Francji, Włoszech, Belgii, Irlandii, Wielkiej Brytanii, Rumunii, w Chile, USA, Libii, Japonii, Surinamie, czy Gujanie. Wkrótce pojawi się w innych krajach, również dzięki współpracy z PAIH" - podkreśla Export Manager marki Perlage.
 

Perlage w hiszpanskim E.Leclerc

Sektor spożywczy jest jednym z kluczowych obszarów wspieranych przez hiszpańskie biuro PAIH. Firmy, które chciałyby zadebiutować na tamtejszym rynku mogą osobiście skonsultować swoje biznesowe plany z ekspertem PAIH podczas październikowego PAIH Forum Biznesu w Warszawie.

źródło: PAIH