LOGOWANIE
Twój login: Twoje hasło:
TOWARY W/G HS*
*)
UE Wspólna Taryfa Celna 2019
EU Common Customs Tariff 2019
UE Tarif Douanier Commun 2019
EU Gemeinsamen Zolltarif 2019
Strona główna » Aktualności » Meksykański sektor e-commerce - szanse i możliwości - webinarium odbędzie się 15 czerwca o godz. 15:00 i będzie prowadzone w języku polskim i angielskim.

Meksykański sektor e-commerce - szanse i możliwości - webinarium odbędzie się 15 czerwca o godz. 15:00 i będzie prowadzone w języku polskim i angielskim.

2021-06-02 08:25:58

Meksykański sektor e-commerce - szanse i możliwości

Rynek sprzedaży internetowej w Meksyku to jeden z najbardziej dynamicznych sektorów w 2020 r. Na podstawie danych International Data Corp. prognozowany jest 60-procentowy wzrost w 2021 r. Ten dynamiczny wzrost w Meksyku i na całym świecie został spowodowany kryzysem zdrowotnym wynikłym przez Covid-19 i utrzymuje aktualnie tendencje zakupów online. Konsument cyfrowy dostrzega korzyści płynące z zakupów w Internecie poza ceną, zwłaszcza, że znajduje towar, którego nie może znaleźć w innym kanale i ponieważ otrzymuje go na wyciągnięcie ręki.

Pandemia przyspieszyła rozwój handlu elektronicznego w Meksyku na dużą skalę, zdecydowanie przyspieszając procesy trwające od dłuższego czasu. W ramach działań mających na celu zwiększenie bezpieczeństwa podczas pandemii, handel detaliczny e-Commerce stał się jednym z preferowanych kanałów dokonywania zakupów. Znajduje to odzwierciedlenie nie tylko w wartości sektora handlu detalicznego w Meksyku, który wzrósł o 81% w porównaniu do 2019 r., ale także w zachowaniach konsumentów: według badań przeprowadzonych na początku 2021 r. 56% badanych kupowało w Internecie, z czego 16% realizaowało tego typu zakupy po raz pierwszy.

Handel elektroniczny w Meksyku osiągnął 316 mdn Peso w 2020 roku, w porównaniu z rokiem poprzednim nastąpił wzrost o 81%. W związku z tym e-commerce stanowi 9% całkowitej sprzedaży detalicznej. Do kategorii o największej sprzedaży należą dostawy żywności, artykuły modowe i kosmetyki. W tym samym czasie apteki i supermarkety zyskały popularność w formacie online.

Zapraszamy na webinarium, podczas którego:

  • dowiesz się jak wyeksportować swoje rozwiązania e-Commerce do Meksyku,
  • poznasz tendencje i możliwości w sektorze e-Commerce w Meksyku,
  • dowiesz się jak reklamować i sprzedawać swój produkt meksykańskim sklepom.


Szkolenie poprowadzą:

  • Patrycja Staszewska, Kierownik Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Meksyku,
  • Aleksander Hudzik, Konsultant Regionu LATAM, Centrum Eksportu, PAIH,
  • Julio César Acevedo Guzmán, Business Expert Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Meksyku,
  • Adolfo Fuentes Franco, CFO, MejorCompraTV,
  • Krzysztof Durda, Dyrektor Generalny Rządu Stanu San Luis Potosi,
  • Justyna Ścibska, Regional Manager LATAM Orbitvu.


Webinarium odbędzie się 15 czerwca o godz. 15:00 i będzie prowadzone w języku polskim i angielskim.

Udział jest bezpłatny i możliwy po uprzedniej rejestracji pod linkiem.
Liczba miejsc ograniczona.

Zapisz się już dziś!