LOGOWANIE
Twój login: Twoje hasło:
TOWARY W/G HS*
*)
UE Wspólna Taryfa Celna 2019
EU Common Customs Tariff 2019
UE Tarif Douanier Commun 2019
EU Gemeinsamen Zolltarif 2019
Strona główna » Aktualności » Potencjał rynku kosmetycznego w Singapurze - szanse i wyzwania dla polskiego sektora kosmetycznego - 13 lipca godz. 10:00 on line

Potencjał rynku kosmetycznego w Singapurze - szanse i wyzwania dla polskiego sektora kosmetycznego - 13 lipca godz. 10:00 on line

2021-07-01 19:48:23

Potencjał rynku kosmetycznego w Singapurze - szanse i wyzwania dla polskiego sektora kosmetycznego

W 2019 roku Singapurczycy wydali na kosmetyki 296 mln USD. To prawie 10 proc. więcej niż w roku 2018. To również najszybciej rozwijający się rynek kosmetyków organicznych w Azji Płd.- Wsch. wynikający m.in. z wysokiej świadomości ekologicznej konsumentów.

Rozkwit przemysłu kosmetycznego jest napędzany przez dwa kluczowe czynniki - wysokie dochody mieszkańców i ich potrzebę, by wyglądać jak najlepiej. Klienci w tym kraju są odważni i otwarci na wypróbowanie nowych marek kosmetycznych. Jednak nie można zaprzeczyć, że rynek kosmetyczny jest wysoce konkurencyjny i Singapur jest jednym z preferowanych miejsc docelowych dla światowych graczy kosmetycznych.

Wejście na rynek wymaga przygotowania długofalowej strategii ekspansji uwzględniającej m.in. aktualne trendy rynkowe w tej części świata oraz potrzeby i oczekiwania klientów (chociażby pod kątem receptury i formuły, opakowania kosmetyku etc.). Wyzwaniem dla firm kosmetycznych jest m.in. silna konkurencja ze strony lokalnych azjatyckich marek, w szczególności koreańskich producentów. Oferowany produkt powinien być zatem dopasowany do rynku pod względem preferencji konsumentów oraz stylistyki opakowań oraz mieć dobrze przemyślaną strategię cenową. Bardzo istotne są również nakłady finansowe na marketing, uwzględniające reklamę w mediach społecznościowych czy rozwój marki w kanałach e-commerce oraz popularne tutaj akcje promocyjne.

W trakcie spotkania:

  • poznasz charakterystykę rynku kosmetycznego w Singapurze i w regionie Azji Płd.-Wsch.,
  • zaprezentowany zostanie wpływ COVID-19 na sektor kosmetyczny w Singapurze oraz perspektywy rozwoju tego sektora,
  • dowiesz się więcej nt. wprowadzenia i promocji marki kosmetycznej na rynek Singapuru,
  • przedstawimy trendy i nawyki zakupowe mieszkańców Singapuru,
  • poznasz główne kanały dystrybucji,
  • zaprezentujemy rynek e-commerce.


Szkolenie poprowadzą:

  • Magdalena Kliszczak, Konsultant, Centrum Eksportu, PAIH,
  • Maja Justyna, Menedżer, Centrum Eksportu, PAIH,
  • Alain Khaiat, Chairman of the The Cosmetic, Toiletry and Fragrance Association of Singapore,
  • James Chang, CEO, Lazada Singapore & Redmart.


Webinarium odbędzie się 13 lipca o godz. 10:00 i będzie prowadzone w języku polskim oraz angielskim.

Udział jest bezpłatny i możliwy po uprzedniej rejestracji pod linkiem.
Liczba miejsc ograniczona.

Zapisz się już dziś!